091214

Hej vänner!

Är nu hemma hos pappsen, med fötterna på en fotpall mot den tända brasan, som nu bara glöder lite fint.
I skolan idag hade vi simning på idrotten, men varken Amanda, Agnes eller jag var med. Amanda och jag har våra lingonveckor och Agnes hade ganska ont i sin nacke. Det var väl bara två tjejer med på idrotten idag och några killar. Istället gick vi tre en runda på stan och sedan tillbaka till skolan.
På slöjden, spanskan & SO:n idag fick vi reda på våra betyg under höstterminen 09. I slöjd fick jag ett VG, i spanska ett VG och i SO ett G. Jag är nöjd! =)

Efter skolan gick Agnes och jag en sväng på stan. Jag skulle titta efter lite julklappar. Agnes och jag ska byta, så hon fick peka ut lite som hon tyckte var fint. Men resten av klapparna jag planerat att köpa var så jäkla dyra, för dyra för min plånbok. ALLT är dyrt i dagens samhälle!
Det blev inga klappar köpta idag i alla fall, men imorgon ska Agnes och jag ut igen, göra ett nytt försök. 
Jag firar jul med mamma i år i alla fall. Med bröderna och mormor & morfar. Vi firar antingen hemma hos mamma eller hos mormor och morfar. Förra året var vi med pappa hos kussarna och firade med hela släkten i Stockholm, riktigt mysigt! I år firar mina kusiner jul i Thailand. Jag är så avis, FUSK!! Men hoppas att ni får en riktigt GOD JUL i värmen! ♥

Efter att Agnes och jag varit på stan så kom Josefine, Amandas syster, och vi gick hemåt. Agnes och Josefine skulle hänga, och när vi kom hem till dem så kom Amanda samtidigt hem. Jag hängde med dem upp och var där en stund innan jag gick hem. Vi snackde lite och bara hängde. 
När jag kom hem åt vi hemmagjorda hamburgare! =)

Vi hörs, kram kram! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0