091205

Hallå alla läsare!

Om ni bara visste hur glad jag blev när jag såg att jag blivit bombaderad av kommentarer från er idag! Fortsätt så är ni gulliga. ♥

Julspelen idag gick i alla fall bra. Under det första frös jag ganska mycket, men jag fick som tur var låna en extra tröja under min "klänning" på det andra.
Ingvar som är en trevlig lärare från skolan (och som jag är vän med på facebook) passerade oss änglar där vi stod på torget då vi skulle stå stilla som statyer och inte säga ett knyst. Han gick fram till mig och tog kort på mig rakt upp i fejjan och sa att han skulle skicka bilderna till mig på fb, haha, och då var jag ju tvungen att hälsa och sådär. Så Vincent, en annan ängel, "skällde ut" mig då. Hohoho. Men Vincent skrämde ju livet ur en stackars tant som passerade, så han skulle ju inte säga något, egentligen.
Efter det blev vi bjudna på lite värmande soppa och fika av de som höll i julspelen och efter det gick vi tre tjejer hem till Amanda. Där var vi en stund innan vi tre och Amandas syrra, Josefine, gick ut på stan föra att strosa runt på julmarknaden. Vi ville gå när det hade mörknat en aning, det är ju så mycket mysigare. Älska chokladmunkar! ;)

Nu är jag hemma. Har duschat och fixat. Imorgon är det dags för det tredje och sista julspelet och dessutom julfest med konfirmationen. Vi skulle köpa julklappar mellan 25-30 kr att byta med de andra, så jag gjorde det idag också.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: heddaaa

bara 30 kr? :O

haha shit, ja & mina kompisar köper för 200kr xd

2009-12-06 @ 12:49:42
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0