Wallander

Nu har nääästan hela familjen suttit i  tevesoffan och tittat på Wallander- tjuven. Visst låter det väldigt simpelt med "tjuven"? Det är ju till liksom skurkar i varenda film om man säger så. Hehe.
Den var väldigt komplicerad från början, och jag fattade inte hur de (poliserna) skulle få ihop hela dramat, men mot slutet kunde man börja koppla ihop saker och ting. Den var ganska bra, fast inte den bästa jag sett.

Jag förmodar att Johannes jobbade på Cahns idag, för papi kom hem med tre filmer; Wallander, En shopaholics bekännelser & en annan, ointressant film om... eh? Zombies, eller jag vet inte... *Går ner och tittar vad det är för film bara för det* -  filmen heter Underworld och handlar om vampyrer och varulvar. Okej, så ointressant lät den ju faktiskt inte. Spännande rättare sagt. Haha!

Imorgon har jag bestämt med morfar att jag kommer hem till honom runt 12- tiden. Eftersom mormor opererade sitt knä idag, så ligger hon inne. Vi åker och hälsar på henne runt 13- tiden.

Nighty nighty



_____________________________________________________________________________
update;

Oh shit, kom på att jag inte ätit något sedan klockan, äh.. 15-16- tiden idag. Inte konstigt att jag kände mig lite snurrig i bollen. Tassar ner till köket och ser efter om det finns något att stoppa i munnen.

Kommentarer
Postat av: *Em

Om du inte redan har sett det, så är du utmanad hos mig! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

2009-08-18 @ 02:34:04
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0