fun in the garden

Förlåt för det ointressanta inlägget imorse... jag borde inte skrivit då, det blev urtrist.
Vad hittar jag på idag? Inget speciellt alls. Jag har duschat & make:at till mig lite och försökt ta en outfit- bild till bloggen, men det gick åt pipan. Ställde in självutlösaren på mobilen och ställde den på bordet på balkongen, och då blåste den bara omkull. Hehe. Men ni får delar av den, i alla fall.

Sitter vid laptopen på Isaks rum, här har jag massor av gamla bilder och musik. Sitter och lyssnar igenom tracklistan, nu spelas Avril Lavigne med girlfriend
Sedan ska jag sätta mig ute på balkongen och läsa och dricka mammas hemmagjorda svartvinbärsbladssaft. Solen har ju faktiskt tittat fram idag. =)

Här kommer lite bilder från när Antonia och jag hade lite kul i hennes trädgård igår.

























Min blårandiga tröja är ny och kommer från Hennes & Mauritz.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0