söndag

Vad hurtig jag känner mig nu! Jag var ute och sprang förut... längre än planerat. Svetten rann när jag väl var hemma, och mamma undrade vart jag tog vägen. Hehe.
Har nu duschat och smörjt in mig med Dove. Mamma sitter och läser Twilight- Eclipse, och jag sitter och väntar på att få läsa. Stumpen sitter bredvid datorn och inspekterar mitt mjölkglas, ibland tar han ett litet steg närmare och då föser jag bort honom. När jag satt mig var massa program upptrycka på datorskärmen och en massa siffror & bokstäver var inskrivna. Hmm... kan det vara en liten kissemiss som legat på det varma tangenbordet och myst? Kan nog vara så, hihi.

Yes, nu blev boken ledig. Dags för en skön stund i fåtöljen!
Sov gott, dröm sött, vakna inte blött.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0