kvällssnack

Jag sitter uppe och funderar.
Vad tyckte ni om min lilla fördjupning om vampyrer? Spännande.
Ibland önskar jag att alla dessa myter om vampyrer, häxor, varulvar o.s.v skulle existera, då skulle världen bli så mycket mer spännande och intressantare. Eller vad säger ni? Men då skulle man ju knappast våga gå utanför dörren om natten... Näe, förresten, myterna får stanna kvar i sagorna och sägnerna. Världen är bra som den är, även om den inte är perfekt.

Imorgon åker vi hem till pappa. Jag har varit hemma hos mamma i fyra veckor nu, fyra sköna veckor. 
På måndag, om en vecka snart, börjar skolan, då blir vi 8c2. Betyg, ett par nya lärare och nya sjunde- klassare. Om jag är taggad? Eum, inte än, jag har inte börjat känna den där nervösa känslan, eller, kommer jag ens känna den?

God natt, dröm sött!


Kommentarer
Postat av: filippaa'

ååh, gillar du också twilight :D

de är filippa, sofias kompis you know :)



tänkte också skicka den här:

Kolla gärna in min "dagens fråga" och var med och tävla om en länkning ;)<3



Kraam

2009-08-17 @ 02:36:20
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0