kådiskoll

Det ingår här i livet, det är viktigt, superviktigt...
Jag har berättat att jag snackar med en kille på internet, och då börjar såklart Peter & mamma snacka preventivmedel och sånt där.

Idag när Peter hade varit och handlat, så ropar han på mig nerifrån sitt kontor. Jag går ner till honom och han har en banan och ett paket kondomer där. "Åh, nej, nej, nej & nej!", tänker jag, sedan säger jag det.
Och sedan ska han då visa mig hur man trär på en kådis, men jag säger att jag fattar hur det går till. Men han visar då i alla fall, haha! Sedan "tackar jag för lektionen", flinar och får ett paket med kondomer- grande. Och då säger jag "men, hallå Peter, grande betyder ju stor?". Peter svarar, "ja, men den passar på alla, det är bara mer utrymme och sådär..".

Peter är världens bästa styvfar! Han bryr sig verkligen om oss och tänker på våran hälsa. Bästa Pepe. ♥


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg!

SÄLJER JÄTTEBILLIGA OCH SNYGGA TRÖJOR! KOLLA IN MITT SENASTE INLÄGG! :)<3

2009-08-17 @ 18:02:07
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: eliin

haha!

nu är det bara att köra på ester !

hahah ;D

2009-08-17 @ 20:17:40
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Heddaaaa

hahahahahaha ofta ?!

2009-08-17 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0