horoskop

Jag brukar dagligen kika in mitt horoskop på birthday.se, och se hur mitt lyder under dagarna. Idag låter mitt såhär;


Vattumannen (20/1-18/2)

2009-08-14 - Ha tålamod med nära och kära i dag. Förvänta dig inte det värsta. Dra inga förhastade slutsatser.

Det kan ju vara bra att läsa och se hur man ska bete sig, för mig gäller det alltså att ha tålamod.
 
En annan kul grej på birthday.se är att kolla sitt stjärntecken, hur man är som person o.s.v, och de brukar stämma in bra på deras sida, kolla bara in min, vattumannen..


Vattumannen (20 januari - 18 februari)

Meddelsam, intellektuell och positiv

Nyckelord: Förening, revolution, vågor, telepati, exentritism, perversitet, intuition, protest, reform, sprängning
Färg: Blå
Metall: Uran
Stenar: Safir och opal

Vattumannen längtar efter ombyte och personlig frihet. Vänlig och ägnar sig ofta åt humanitär verksamhet. Han har en komplicerad karaktär och verkar ofta "vara kommen från en annan planet". De ser längre fram än de flesta andra och kan förutse händelser och konsekvenser. Självgod och självsäker anser han att hans avancerade idéer är de rätta och att således alla andra har fel... Originell, oberäknelig och okonventionell, men också oerhört charmerande och vänlig. Rebellisk och struntar i andras åsikter. Är ofta rent ut sagt "tjurskallig"! Oberoende, uppfinningsrik, rationell och intelligent. Svårt att knyta vänskapsband, eftersom har har en avvisande attityd. Dock trofast och lojal i kärleksrelationer.

Lämpliga yrkesval: Författare, talare, föreläsare, vetenskapsman, uppfinnare, astronom, socialarbetare.
Fysiska kännetecken: Slank, rena drag, brett mellan ögonen och en behaglig mun.
Känsligaste kroppsdel: Vader och anklar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0