en liten husmor..

Hej & förlåt för dålig update idag..

Jag har hunnit med rätt så mycket; tvättat, vattnat växterna inomhus, gått med hundarna, lagat mat (!), beställt nya höstkläder, läst, plockat lite bär, bäddat rent i sängen, städat lite... jag lagade lunch till mig själv medan Isak valde två panpizzor istället. Jag stekte skinka och korv, gjorde sallad och till det åt jag ett kokt ägg och en knäckemacka. Känner mig som en riktigt husmor måste jag säga! Hahaha.

Det blev en hel del från H&M, och det gick på en skaplig summa. Jag fullkomligt ÄLSKAR Hennes & Mauritz!!! Kanonpriser och underbara, inspirerande plagg, håller ni inte med om det? Blir alltid lika glad när katalogen dyker ner i postlådan. =)

Det blev faktiskt ingen joggingrunda idag. Isak hade ändrat sig och sa "men jag har ju träning ikväll..". Men jag gick med hundarna förut, så promenad har jag fått!

God natt & sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 01:02:07
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0