den 23:e augusti 2009

Hejsan.

Det är den 23:e augusti 2009- och det betyder att det är sista sommarlovsdagen!
Jag är inte nervös eller så, okej, liite kanske med tanke på betygen som börjar sättas i 8an. Men det är bara att plugga på och göra sitt bästa, helt enkelt.

Usch, vad länge jag börjat sova på morgonen nu, vaknade runt halv 11 idag. Men det var ju sista sovmorgonen på sommarlovet, så visst det kan va skönt.
Vad jag har gjort idag... tittat på High school musical 3 & käkat tacos- rester till lunch. Tacos är sååå gott dagen efter, yum!
Vad jag ska hitta på mer idag... förbereda för imorgon lite kanske och se The duchess som jag inte tittat på än, den måste lämnas in idag.

Vi hörs, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0