dagens

ÅH, jag vill ha en kamera!!!! En bra... helst en system, men en bra digital går lika bra. Jag brukar oftast ta mina bilder med mammas monilkamera, 5 mp cybershot. Men den kan jag ju inte använda när eller var som helst.
Tänkte ta en outfit bild nyss, men kom på att mamma har den med sig till jobbet. Jag har ju min lilla 2 mp mobilkamera också, men det går inte att överföra bilder från den till den här datorn. Så, jag skriver vad jag har på mig, så lägger jag in bild senare, när jag har tillgång till mammas mobil..

kläder;
stentvättade jeans, H&M
korallfärgad topp, H&M

face & hair:
gloss stick på läpparna, apricot pink.
puder, max factor.
rosa rouge, Isadora.
mascara, Fiberwig.
svart kajal på övre fransraden, wet n wild.
vågigt hår av många små flätor.

Nöjd med dagens! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0