at home with dad ♥

Är hemma hos pappsen nu =) Har inte sovit här på tre sommarlovsveckor!
Det börjar bli lite jobbigt, för att byta varannan vecka börjar bli lite för mycket. Och nu vet jag inte hur jag ska bo, hm...
Vi har varit ute vid Svea & Anders sommarstuga och varvat sol med bad de hetaste timmarna, och vi stannade där hela dan för grillning och kräft- fiske nu under kvällen. Det har varit riktigt mysigt, och vi fick upp runt 30 stycken kräftor bara ikväll! Sedan drar de ju upp burarna imorgonbitti också...

Imorgon fyller min älskade mor år!
Hon hämtar upp mig här hemma imorgon för en födelsedagsfika hos mormor & morfar runt 11 imorgon.
Jag har faktiskt inte köpt present ännu, men jag vet nog vad jag ska köpa imorgon...

God natt & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0