alvedon

förlåt för att jag skrev det där inlägget förut, det passar inte in i min blogg, det borde inte publicerats.
jag har tryckt i mig en alvedon forte, en sån där rejäl en, och dragit på mig min varma munkis. men mina händer är kalla som is. känner mig som en vampyr, vill va en också, leva in i myternas värld och glömma bort omvärlden, jag älskar fantasy, vampyrer speciellt. :)
Peter står i köket och gör fiskpinnar nu, och efter middagen ska jag nog krypa till kojs. eller det kanske är liteväl tidigt, för ljust för att kunna sussa in. maybe, men jag vill faktiskt inte bli sjuk, jag vill inte ligga efter i plugget, även om inte det riktiga arbetet liksom dragit igång såå.  
skönt att ha läxan gjord. fast det var inte mycket till läxa idag, spanska, lite repetion av prepositioner, den gjorde jag på en skolbänk innan bussen (som var försenad) kom. hatar att åka skolbuss, speciellt minibussarna som är varma och obekväma. hem ljuva hem!

ni märker när min blogglust börjar glesna, se bara!
och min seriösa rubrik, men den var väl lite fin, alvedoooon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0