090825

Hej!

Huh, ännu en dag i skolan. Jag orkar inte, mitt självförtroende sjunker för varje dag, jag känner värsta lättnaden när jag kommer hem. Älskar att vara hemma! Jag vet vad det är, jag är en ensamvarg, jag mår inte bra bland så mycket folk. Och sedan förstår jag mig inte på en person, personen i fråga verkar vara ganska osäker. Och bara för det har jag inga riktiga vänner, jag har svårt för att le och skratta. Jag kan inte förklara min situation, men mitt huvud är så tungt av tankar, vad ska jag ta mig till, vilket helvete rent ut sagt! Är det något fel på mig?
I bloggen märks det väl inte så mycket, hur jag mår i skolan, det är ju självklart med tanke på att bloggen endast innehåller ord och bilder med (ibland) fejkade smail.

Jag känner mig sjuk förresten. Frös som en idiot i skolan, i vårat spanska- klassrum höll jag på att frysa ihjäl. Men där var det sviiinkallt. Och så känner jag mig nästan lite febrig och min näsa rinner och rinner. fint!

Ge mig kärlek, vänskap & värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0