090824

Hellu.

Första skoldagen. Mest information från lärarna och sådär. Alltså, jag känner mig ful, värdelös & helt sämst i skolan, min självkänsla sjunker så fort jag landar på det placet. Jag kände bara "hur ska jag orka med det här läsåret?".
Men en positiv sak är ju att jag fick överskåp i år, yes yes & yes! På intresevalet har jag dans, det blir kul!
Och nu har jag bestämt mig att jag ska bo hos mamma permanent och bara bo hos pappa varannan helg, typ. Fast jag är inte helt säker än, men det blir nog så för jag trivs så bra här ute!

Dags för lite käk.


Kommentarer
Postat av: elin

du är perfekt som du är!

2009-08-24 @ 20:25:57
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0