090822

Go' morron!

Jag är uppe, blev väckt utav brandlarmet som började tjuta förut. Hehe. Leif håller på att gjuta (heter det så?) rör till vår fjärrvärme.
Perfekt alarm, jag vill ju ändå inte sova bort halva dagen.

Igår hade vi riktig myskväll här hemma med tacos och massa gottis- coca cola, chips, valnötter, mörk choklad & glass. Vi åkte och hyrde massa filmer hos Johannes på Cahns också. Jag hyrde Australia, High school musical 3 (bara för att jag sett de 2 andra men inte den) & The duchess med Keira Knightley.  
Fast jag kollade bara på halva Australia igår innan mina ögonlock blev tunga som sten. Den är liksom nästan 3h lång.
 
Dags för frukost med ägg, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0