090821

Ciao!

Vill börja med att säga förlåt, förlåt för min dåliga uppdatering igår. Hade inte mycket att skriva om och sedan hade jag ju en del att göra plus att Antonia ringde och vi cyklade iväg och tog ett dopp innan hennes träning.
Idag blir det nog inte heller mycket till uppdatering, men ni får stå ut, i höst när skolan har dragit igång blir det nog värre med bloggen, kanske tar en lång paus, jag tänker satsa nu när vi får betyg, plugga på bra o.s.v.

Idag har jag bara chillat runt här hemma, legat i soffan och tittat på P.S I love you & dammsugit.
Igår såg jag Slumdog millionaire, som har fått 8 Oscars! Alltså, den var ju bra, men varken Johannes eller jag förstår att den fått 8 Oscars, för den var inte sååå jävla bra. Typ.



Slumdog Millionaire- Jamal & Tillika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0