090817

Good morning sweeties!

Åh, vilka mardrömmar jag hade. Kan inte förklara dem, men några nyckelord kan jag ge er; grymma vampyrer, ett köpcenter, död, varulv. Alltså, de var sånna där sjuka, röriga drömmar som man inte minns mycket av. Kunde dessa drömmar varit en nackdel till mitt vampyrsnack igår? Haha!
Jag vaknade vid 7- tiden imorse, men somnade sedan om till klockan 9. Det var skönt, även fast jag hade lite huvudvärk.

Jag har inte gjort något speciellt alls denna förmiddag, det känns som att jag inte har något liv utan att ha någon Twilight att läsa i. Eller, jo, men det känns om ett hål i min vardag, hehe. Mamma ska köpa den fjärde & SISTA (!!) boken direkt när hon får sin lön har hon lovat, mamma läser som sagt också Twilight. =)

Det kändes lite annorlunda att vakna upp med ny hårfärg såklart, det såg nästan svart ut i morgonljuset, men det är mörkbrunt, och jag gillar det! Jag har satt upp det övre håret på hjässan i en fläta som hänger ner där bak, och så har jag plattat resten. Lite kul att göra något med håret ibland.

Nu blir det snart lunch, falukorv med potatismos. Vad mumsigt!
När mamma slutat jobbet runt 17, kommer hon hem och skjutsar oss till pappa.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0