090813

Hello!

Vet ni vem jag har varit med idag? Antonia! Vi har snackat om att träffas under en ganska lång tid, eller någon vecka i alla fall, och igår sms:ade jag henne och frågade om hon kunde träffas någongång den här veckan, och då sa hon att det gick bra idag.

Vi har haft riktigt trevligt, och vi kom på ovanligt mycket att göra för att vara vi.
Först åkte vi bort till campingen och spelade minigolf, och jag gjorde en grym sak; på en bana skulle man skjuta upp i en liten grotta eller vad det var, och sedan om man kom igenom den, så åkte bollen ut på ett annat litet fält där man ska få i bollen i ett hål, och jag skjöt in i grottan och bollen kom i hålet direkt, på ett slag! Jag skrek över hela campingen, jag va grym! Fast, segraren var *trumvirvel*... Antonia! Hon ska alltid vara bäst, hehe. Jag använde en av golfbanorna och gick catwalk också, spexat!

Sedan gick vi hem och käkade hamburgers. Göttigt!
Vad gjorde vi sen då? Vi gick nog ut i trädgården och kastade boll, och sedan fotade vi, det blev grymma bilder med min lilla mobilkamera, haha.
Sedan satt vi inne när det började regna och bara slappade.

Bilderna kommer senare någongång.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0