090811

God morgon mina vänner! Sovit gott?

Det har jaaaag! Det gör nästan alltid med öppet fönster, jag sover som en gris när nattluften får skölja mina luftvägar. Haha! Gud vad poetiskt det lät... eller inte.

Igårkväll sprang jag en sväng på vår grusväg, fast bara en kvart, jag la inte till den extra svängen jag tog i förrgårkväll.
När jag kom in tog jag en dusch, och sedan satte jag igång med mitt hår. I senaste numret av VR stod det ett steg-för-steg tips på hur man får bort slitet sommarhår, utan värsta klippningen. Man delar nämligen upp håret i små partier och snurrar en slinga i taget medsols, och sedan klipper man bort de hårtstrån som sticker ur slingan, det är nämligen det extremt slitna håret som du då får bort. Riktigt bra tips, tack VR!
Jag gjorde halva mitt tjocka hår igårkväll tills klockan slog 12, och sedan vaknade jag runt 8 idag, och fortsatte nu. Håret blev jättefint, det känns inte slitet någonstans.  

Jag fick mina H&M- kläder igår också, och allt satt verkligen perfekt! Jag tycker mer om att beställa kläder än att gå i affärer, för nästan alltid när jag beställer från H&M sitter allt bra, det är toppen!

Nu ska jag göra ordning frulle, och sedan får jag se om jag hänger med till gymmet... är nämligen lite förkyld/allergisk, vet i sjutton vad det är, kan ju vara att det blev ganska kallt i mitt rum inatt så att jag blev lite snorig, börjar i alla fall kännas bättre nu.

Ha det bra, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0