090807

Go'morron!

Idag är jag helt själv hemma.
Vaknade upp bredvid sötnosen, ni ska bara se bilderna nedan (!), då klockan var runt 10.
Gjorde ordning frukost; yoghurt med bananbitar och rostade mackor med juice, och tog med mig ut i hettan, BADVÄDER! Jag ringde papi nyss och frågade om han kunde hämta upp mej så jag kunde hänga med och bada i Långanäs idag. Det kunde han =). Skööönt!

Hade planerat att springa en sväng nu på morgonen, men nej tack i värmen!

Hörs.
E.


Vaknade upp bredvid Stumpen idag. SÖTNOS!


Han är av rasen Devon Rex och beskrivs som clown, värmeälskare & socialberoende.
Det stämmer perfekt in på vår lilla darling! ♥
Han kan öppna dörrar och lådor dessutom, intelligent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0