090805

Good morning!

Något jag skulle tycka va grymt kul, är att åka på språkresa! Typ till Spanien, eftersom jag läser spanska i skolan och jag tycker om språket, sedan skulle England vara fantastiskt! Jag har blivit inspirerad och väldigt sugen på språkresa efter att jag såg en kompis här i Eksjö som skrivit att hon ska till England nästa år! En aning avis blir man ju, hehe.

Igår åkte vi som sagt ut till "örnstugan" och hälsade på Peters kusiner som kommit upp hit till Småland från Skåne. Jag ha verkligen saknat Carolin! Hon är så lätt att prata med, eller, alltså skånska har jag ibland svårt att förstå mig på. Jag hörde kanske hälften av vad de sa, Carolin & hennes kompis Rebecka. Haha! Nej men, de talar ju inte bred skånska, men ibland har jag lite svårare att höra vad de säger. Men Carolin är lätt att prata med det mesta om och hon är så himla go! Hoppas vi hinner ses innan de åker hem på torsdag eller fredag igen.

Nu måste jag kila och byta om till träningskläder. Dags för gymmet!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack ester <3

ja det ska jag (:

jag tänkte på dig härom dagen, hur blev det med dina papper sen, har du hittat dom ? (:

2009-08-05 @ 17:37:47
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0