bakelser och badminton

Hej på er!

Vädret har inte varit så skönt idag. Regnigt och grått, och solen har väl inte tittat fram någonting?
Mormor och morfar var hos oss idag med och gjorde lunch. De hade även med sig bakelser som de hade varit och köpt på Lennart´s konditori. Isak och jag åt prinsess- bakelser. Samma sak som prinsesstårta fast i utskurna bitar. Jag älskar marsipan, så det var gott!

Efter fikat gick jag ut på en promenad med Jaga. Ut till stora vägen och tillbaka runt badplatsen. 
Vid tre-tiden kom pappa och hämtade oss här hemma och så åkte vi till i12 för att träna.
Värmde upp med lite badminton i en timme ungefär och sedan körde vi våra pass på gymmet.  Det var jätteskönt!
Sedan kom mamma och hämtade oss, och så åkte vi till Hemköp och handlade grejer till kvällsmaten- toast! Mitt förslag. =) 

Vad har ni hittat på idag?
Kramar!




På gymmet idag.


Stötte på dessa trevliga figurer ute på promenaden. Haha!




Min fläta som suttit i inatt. Slarvigt men snyggt!



En trött liten Ellen på det varma toalett- golvet imorse.






 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0