home in the country

Hej alla läsare!

När jag vaknade idag hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan. Tvättade mina gympakläder & hängde upp dem på tork igårkväll, eftersom de inte får torktumlas, och jag hade ju förväntat mig att de skulle torka tills idag, men nej, byxorna var blöta. S jag fick torktumla dem i alla fall.

Idrotten & svenska/engelskan var nog det roligaste med skolan idag. Vi hade våran första ute- idrottlektion idag. Först joggade vi 1 ½ varv runt vattentornet sedan körde vi konditionsträning och sist norsk fotboll. Haha. Jag fattar inte varför det heter så, det var ju liksom exakt samma sak som vanlig fotboll!
På engelskan & svenskan tittade vi på film, Spiderwick, det var slappt.

Efter skolan gick jag bort till biblioteket i väntan på min buss. Där hade jag tänkt mig att sitta en stund vid internet, men det krånglade så jag gick till parken och satt mig och läste i min bok. Lånade Katarina Von Bredow's "Räcker det om jag älskar dig?" på skolans bibliotek idag, den är en av de få jag inte har läst av hennes böcker.
Sen gick jag mot busshållsplatsen och hoppade på bussen.
När jag steg av bussen med min jättetunga väska med typ flera kilo skolböcker i, gick jag mot bryggorna vid sjön. Det glittrade om sjön och det var hur skönt som helst att ligga på de varma bryggorna..

Pussar!


Summer feelings.





Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en bra dag!

2009-04-21 @ 13:59:36
URL: http://faaantaaan.blogg.se/
Postat av: sofia!<3

Härliga bilder =)<3

2009-04-21 @ 21:28:51
URL: http://finsoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0