Tisdag- plugg & bakning

Dagen har ägnats åt plugg och bakning.
Satt och pluggade i en timme typ, så nu är jag klar med våran rese-uppgift. Man skulle nämligen skriva om en resa på 30 dagar och sedan översätta allt till engelska. Det känns skönt att det är klart! Och min sockerkaka jag bakade blev jättegod.

Mamma hade sett något ligga på vägen när hon åkte till jobbet. Hennes tanke var att den var en utter, men sedan tänkte hon "äh, det där måste ha varit en stock eller något". Men i Smålands- tidningen idag stod det att de hade hittat en utter på vägen mellan Sävsjö och Sjövik (där mamma hade åkt och sett den) som hade rymt från något ställe, för den hade typ ett koppel på sig. Så det var den uttern mamma hade sett alltså..

Hoppas ni haft en bra dag. Kramar!


Plugg..


Kommentarer
Postat av: Marcus

Shit den där rese uppgiften har jag glömt

2009-04-08 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0