skriver av mig lite

Jag är så glad att jag har någonstans att skriva av mig! Även att jag känner mig tvingad till att skriva ibland för att inte tappa läsare, och då brukar mina inlägg bli så opassionerade.. Alltså, jag vill ju liksom inte svika er och bara sluta skriva, jag är ju liksom helt fast i Kenzas blogg, och om hon skulle sluta skriva skulle det ju kännas tragiskt. Även att jag inte har så många läsare, eller, jag har ju ett gäng, och jag är ju jätteglad för att jag har er, men jag skulle känna mig dum om jag bara slutade skriva. För ett tag sedan kände jag mig så deprimerad. Det var inte bra mellan mina vänner och mig och jag kände oerhörd saknad av kärlek. Men på vänskaps- fronten har det blivit mycket bättre och jag känner mig så mycket lyckligare! Ni har väl kanske märkt det i och med att jag lägger in fler inlägg nuförtiden... Det jag ville komma fram till med att jag berättade det här om vännerna var att jag skrev så lite förr och min inlägg blev så, eh, ja vad ska man säga..(?) Hur som helst, jag ska hålla igång min blogg så länge jag orkar. Tänk vad roligt att läsa när man blir äldre!

Hörs nog inte mer ikväll, så godnatt & puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0