måndag 6:e april

God morgon!

Nu har jag gjort mig i ordning och ätit frukost. Vaknade ganska tidigt idag så jag låg o läste i min bok, "expert på ett rodna".
Jag ska möta Antonia i Finlandsparken när jag är klar, så förmodligen är vi ute i det fina vädret och har det trevligt!

Visst är det skönt att det fina vädret är tillbaka? De säger att aprilvädret är så varierande, och att temperaturen ökar snabbast denna månad. Ena dagen kan det vara hettande sommarvärme och andra dagen regn, hagel och vinterkyla. Men tänk vad skönt att inte ha 30 grader året om, som andra i vissa länder får stå ut med...

Ha en bra dag, så hörs vi senare. Kramar!



Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

den boken är super bra !

2009-04-06 @ 22:55:56
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0