Kjolen.

Hej vänner!

Gud, vad tandläkaren slet i min mun idag. Speciellt när hon spände guld- kedjan i gommen. GAH! Jag låg där och bara "aj aj aj". Men värken fösvinner ganska fort, så nu känns det rätt så bra. Jag har bytt färg på gummibanden runt fästena, nu är de äppelgröna. En gång hade jag alla färger, och då såg det ut som värsta färgbomben i min mun. Hehe.

På slöjden satt jag kvar typ 20 minuter extra för att bli klar med min kjol. Jag är hur nöjd som helst och den sitter som gjord för mig, men det är den ju också. Haha. Jag gjorde den faktiskt helt utan beskrivning. Eller det fanns rättare sagt inte någon. Jag gjorde den med fantasi och egna idéer, och den blev verkligen skitbra! Eftersom vi har lunch efter slöjden fick jag småstressa i mig kycklingwoken innan musiken började. Musiken var slapp med vikarie, och vi spelade gitarr.

Ha det fint!
/ Pussar från E.


Den sitter som en smäck!


Lila knappar & dragkedja där bak.

Kommentarer
Postat av: sosso!<3

Så där bra skulle jag aldrig kunna göra, så fin! =)<3

2009-04-15 @ 20:26:24
URL: http://finsoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0