jag är en ensamvarg

Hey allesammans!

Det är fredag idag, har inte varit någon vidare dag i skolan, men skönt med helg nu! Det var vernissage på bild- lektionen. Jag röstade på en jättefin teckning där en tjej/kille (?) hade målat en ung tjej på ena sidan av teckningen & på andra sidan var det samma person fast hon hade åldrats. Temat var tid i det rummet... I det andra rummet var det övriga teckningar, och där röstade jag på en teckning där man såg en tjejs ansikte i profil och bakom henne var det typ ett landskap med träd och ett rådjur som stod bakom ett träd. Riktigt snyggt målat!
Jag, Emmy och två andra tjejer i min klass slapp A- tiden och fick istället sortera massor av underkläder från Newbody som intresseval- Afrika gruppen hade sålt. Det var en hel del jobb med det eftersom det blev fel i slutet och vi fick kolla igenom alla kassar igen. Efter en timmes arbete med det var vi värda en liten belöning, så vi fick varsin kexchoklad. Hehe.

Ikväll blir det att grilla flintastek med goda tillbehör. Mums mums!
I helgen ska jag f*n inte sitta hem och inte göra någonting, jag måste hitta på något!

Un Beso ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0