Inget bad för mej...


Jag ångrade mej och stannade hemma.
Istället ska jag nu roa mig med att baka något gott, ta en joggingrunda runt dammen och städa. Eh, ja det sista lät kanske inte lika kul, men pappa sa att jag får en slant för det. :) Ikväll ska jag på bio, förhoppningsvis. Men de flesta har ju sett den, så är det någon som vill gå med mig..?

Det är så skönt att det är påsklov. Påsken är så himla mysig på något sätt.. men det konstiga är att vi firar att Jesus dog. Varför, egentligen? Jag älskar våren, alla vackra fjädrar i alla färger, söta kycklingar, goda påskägg och gemenskapen!

Juste, ser ni min nya header? Jag försökte få till den flera gånger.. den blev ganska liten, jag ville ha den större, men just nu får den duga.

What you find today?


Älskar't ♥






Kommentarer
Postat av: eliiiiiin

sötester ! <3

2009-04-05 @ 12:52:58
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0