HAPPY!

Hej alla fans! (Eller inte..)

Min påskafton har då spenderats hos mormor och morfar med påskmat (då menar jag verkligen påskmat! En middag som kändes som planerad i en hel vecka eller något)..
Det var jätte trevligt, brorsan hade ju kommit hit till Eksjö från Kalmar också, min älskade bror, som pluggar till socionom. Han kom med värsta dyra märkeskläderna. Converse liknande skor fast Diesel i jeans- tyg, crocker- jeans och en skitball skinnjacka! Han var helt förändrad (i klädväg). Han är ju utav den lugna typen, inte den som festar och super precis, men ikväll skulle han och min andra brorsa, Johannes, ut på hotellet och dansa och ha skoj. Det glädjer mig. Jag kände mig så lycklig ikväll, happy happy!

Hoppas eran dag varit fin, pussar!

Kommentarer
Postat av: eliiiiiin

min bror skulle också ut då , vem vet, då kanske dom träffades ?

hur gammal är han?

puss ester :*

2009-04-12 @ 11:09:01
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Ester

hah, ballt !

Johannes är 19 år och David fyller 22 i år (:

ah, men puss på dej med sötaste eliiin <3

2009-04-12 @ 16:59:24
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0