fransväska & spetstights

Har fått en liten cykelrunda nu. Först till Intersport där Isak skulle titta på ett par nya skor. Men där hittade han inga, så istället åkte vi till Sandins, och där hittade han ett par snygga street-dojjor i alla fall!
Sen gick jag in en sväng på JC, och tittade på en snygg, grå fransväska och ett par spetstights.
Har skickat hem mitt 150- kronorspresentkort från gratis kläder nu, så jag ska nog köpa spetstightsen... de blir snygga till min svarta kjol jag gör i slöjden!
Efter middagen drar Isak och jag till gymmet, det var en vecka sen sist, så nu ska jag komma igång efter förkylningen!
Och nu måste jag plugga till SO- provet vi har imorgon, wish me luck!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: elin

vad är gratiskläder för nått ?

:DD

lycka till på provet !

2009-04-02 @ 19:18:12
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0