förlåt.

Jag uppdaterade inte min blogg någonting igår! Jag fick lite dåligt samvete, men nu är jag igång igen.
Skolan idag var trist. Men lovet är ju slut och det känns ju inte så kul, men sommarlovet närmar sig med stormsteg, längtar ihjäl mig efter att ligga på stranden & sola & bada!

Idag köpte jag fjärde delen ur Vargbröder- serien. Säkert lika spännande som de andra tre. Hoppas jag!
Gick in på JC en sväng efter skolan och såg att de har fått in nya smycken. De har ju haft smycken tidigare, men helt plötsligt slutade de att sälja smycken.
Blev kär i ett flätat läderarmband. De fanns i svart, mörkbrunt och blått och kostar 39 kronor.
Nu ska jag trippa iväg till JC igen, och köpa mig det ursnygga mörkbruna!
Lite senare slänger jag in mitt egna recept på smarrig smoothie! Ni kommer älska den.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0