090423

Hej alla!

Idag är det världsbokdagen, så jag tänkte skriva ner lite boktips här nedan.
Sitter just nu på Eksjös stadsbibliotek. Man fick en gratis lott, och kunde vinna böcker, men jag hade inte turen på mig idag. Och sen gjorde jag en tipsrunda som de hade.
 
Skolan idag har varit ganska bra.
På idrotten var vi ute i det fina vädret och spelade brännboll i en annan version. Det var riktigt kul! Och sen var det lunch, falukorv och stuvade makaroner. Det är så gott!

Har ni hört att det ska bli upp upp mot 20 grader i helgen? Härligt! Nästan så att man vill hoppa i plurret då ju, men vattnet kan ju inte va så skönt än.. 

Katarina Von Bredow:
"Syskonkärlek"
"Hur kär får man bli?"
"Som jag vill vara"
"Räcker det om jag älskar dig?"

Vargbröder- serien av Michelle Paver:
Del 1, 2, 3 & 4.
Finns också del 5 & 6, men de har jag inte läst ännu.


Nu måste jag knalla till min buss som går om 15 minuter.
Puss så länge! ♥

____________________________________________________________________________________________
update;

Jag fick alla rätt på tipspromenaden och vann ett presentkort på Eksjö bokhandel med 100:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0