090411- påskafton

Hallå vänner!

Påskafton idag, och ikväll blir det påskmiddag hos mormor och morfar.
Jag har skitont i min handled efter allt krattande i trädgården igår. Ajaj! Så idag ska jag ta det lugnt, eller jag kanske drar till gymmet lite senare... men inget mer krattande idag i alla fall!

Sitter just nu och tuggar Extra's honung/citron- tuggummin, friskt! Ute är det sol och fönstret står på glänt. Våren är nog den årstid jag gillar bäst. Vintern är så kall och man får så torra händer och man är blek som snö. Sommar'n är ju nästan för varm ibland, eller, det är ju skönt men ibland blir det bara för mycket värme och man orkar kanppt göra någonting. Hösten är mysig på sitt sätt, men regn och blask är så trist. På våren är det lagom mycket sol och ni vet väl att vårsolen är den som ger mest bränna? Och alla vårblommor som kommer upp och brister leenden på varenda liten kotte. U-underbaaart!
 
Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad påsk. men e det inte så att man e blekare på vintern å så när det kommer sol så blir man ju brum o då jämnför man ju med hur blek man var fön nån månad sen. så det e därför man tycker sig bli brunare på vårn en på sommaren.

2009-04-11 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0