090405

Godmorgon allihopa!

Jo, UKM igår var helt okej. Banden som spelade var Pearline, Breakdown och några mer som jag inte kommer ihåg namnen på. Sen var det ju också duktiga Adam som sjöng Jazon Mraz- I'm yours och spelade gitarr och en annan nervös kille som sjöng acapella.
Anyway, vi var inte där inne så mycket, vi gick mest runt på stan och sen kom jag hem vid elva- halv tolv.

Nu har jag ätit en stor frukost med ägg. Idag ska jag nog följa med och bada i simhallen, tror jag, och ta en skön bastu efteråt! Sen ikväll kanske jag går och ser på bio. "I taket lyser stjärnorna".

Ha en bra dag, så hörs vi senare. Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

tyckte du pearline var bra ?

min typ kompis är kusin med en av dom och

så känner hon alla där , x)

2009-04-05 @ 13:55:19
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0