Heej ! <3

De va ganska länge sen jag skrev...Men jag glömmer typ ;d 
Jag ska operera mig på Måndag, Scary :S  Håll tummarna för mej..!
Igår hade vi Fredagsmys, hela familjen, vi åt godis och tittade på Let's Dance, Jag bara älskar Mat-Tina, hon e så cool ^^,  Det var ganska tråkigt att Linda Lampenius åkte ut ;/ Dem var ganska bra faktiskt...
Idag är det Lördag, och då blir det melodifestivalen ;D Det ska bli funny..Hoppas Linda Bengtzing eller Charlotte Perelli går vidare <3
Igår va de värsta sommarvädret, solen sken och det var säkert 10 grader varmt, INGEN snö någonstans, jag gick utan jacka och mössa, men vet ni...Idag när jag tittade ut genom förnstret, var det HELT vitt, jag blev värsta förvånad liksom...! :O HATAR snö...:(
Jag längtar till september, för då ska vi till Turkiet på semester :D (L)
Gud vad skönt det ska blii!
Ha det gott  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0