Mysdag

holá!
Idag väckte mamma mig klockan 06:30, för vi skulle till Rås och jaga hare.
När vi kom fram släppte vi Nikko, och han jagade, sen grillade vi och hade mys.
Sen släppte vi Jaga och hon sprang runt i skogen, sen tog hon min vante, och jag bara NEEJ, det är kört jag kommer aldrig få se min vante igen, men sen kom hon tillbaka med vanten och gav den till mamma, tihii <3 Lilla sockertoppen!
Sen när vi kom hem gjorde vi tortellini gratäng, mmm :D
Efter det satt jag mig vid datorn en stund, och sen tog jag en varm dusch.
Och nu sitter jag här och längtar tills imorgon, för då är det ju nyårsafton, och vi ska fira jul med mamma, så jag har alltså julklappar kvar att öppna, mihi ^^,

Jag önskar er alla ett gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0