Library.

Fredag, skönt!
Har inställd engelska idag, så nu sitter jag med Jessica och Bella i bibblan. Snart blir det käk och sedan tyska utan lärare och kulturhistoria sist idag.
Sedan ska Varja och jag göra våra hennatatueringar, tillslut. :) Får se hur det blir, jag blandade ihop hennapulvret med kryddnejlika och citronsaft som det stod i receptet. Luktar inte så gott och dessutom ser det grönaktigt ut, men färgen skulle väl vara röd. Haha, spännande ...
 
I tisdags kom mina tre vänner Agnes, Amanda och Josefine hem till mig på en fika. Trevligt att catcha up lite. 
Skulle gått på bio och sett filmen Modig med Ludwig och hans syster, men vi ville se med engelskt tal och den var inställd då de inte hade rättighet till att visa just den. Men träffade älskling en stund ändå, tittade på filmen Love and other drugs, ganska fin.
I förrgår hängde jag med Miranda. Även vi catchade up och så tittade vi på Saw II. Åh så obehagliga filmer.
 
Åh, vad jag saknar älskling. Svårt att fatta hur fin han är. Han är mitt levebröd!
 
I biblioteket. Sitter vid min laptop, har fått en skoldator nu äntligen. Den är bättre än vad jag tänkt mig. 
Suveränt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0