Damn.

The Dictator är en sjuk, sjuk film. Haha ... Brutal och helt vrickad bara. 
 
Chillar så hårt här. Ludwig spelar sitt kära GW2 och själv nördar jag i cyberspace. Vill beställa grejer ... Ringde till de två olika H&M-affärerna som finns i Jönköping, men den där väskan jag vill ha finns inte där heller. Okej, den finns inte längre nånstans, skiter i den. Funderar på den svarta som jag la upp i förra inlägget istället! 
 
Jag mådde lite dåligt över att jag inte var och såg Coldplay igår. Funderade på det ett tag, vill se Muse också som spelar i november. Kanske drar dit istället. 
Coldplay är ju ändå ett av favoritbanden, och nu var de i Sverige. Damn. 
 
Bra band. Som någon kommenterat på Youtube "most mainstream hipster band". 
Har lyssnat en hel del på dem innan, tycker bl.a om låten What You Know också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0