Tulips.

Chill ute på landet atm. Har haft min underbara älskade vän Josefine här över natten. Fan så trevligt alltså! :D
Hundarna gnällde som sjutton imorse, fick dra ner och ge dem mat runt 10, känns ju skönt när man somnade runt fyra inatt. Huh.
Vädret idag är fint.. Om det inte hade blåst så himla mycket. Satt ute innan men fick goosebumps om benen.

Diggar att gå runt i mjukisshorts och magtröja ute på det vackra landet. Stannar tills ikväll, eller imorgon blir det nog, så att jag får träffa mamma som kommer då. Jozzan har dragit så nu har jag inte så mycket att göra. Hoppas på att en annan fin människa kommer ut hit en stund kanske, min Abbas.

Ett traditionsenligt
PEACE!


Mångfald av tulpaner i gamla stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0