Söndag 20 maj.

Efter en pratstund med mamsen igår kväll, så skjutsade hon mig till stan, till Jozzan. Blev chill med Jurassic Park och ostbågar. Sedan träffade jag Abbas igen, han hämtade mig och så drog vi hem till mig och sov.

Idag är det söndag då. Jag känner mig lite borta, har gjort det ett par dagar nu, eller det är en skön känsla i och för sig. Kanske penicillinet som gör mig lite såhär, vet inte..
Ska jogga en runda snart, först öva lite på cellon tänkte jag. :) Och sedan har vi nationellt matteprov om två dagar. Fasar lite över det, om jag sumpar på det, då vet i hundan om jag får godkänt i matte alltså. Pallar inte sitta och råplugga inför det heller, så det får gå som det går. Egentligen bryr jag mig inte så mycket, men å andra sidan känner jag att jag borde det. Matte är för krångligt och alldeles för logiskt för min djuptänkande hjärna, okey?

PEACE

Hatt är så jävla snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0