Sommer.

Nu har vi fått sommar, va!
Jag har bloggat dåligt nu, inte haft lusten direkt. Haft nationella i matte nu, skriftliga delen i alla fall. Woah, undrar hur det kommer gå. Muntliga nästa vecka med, matteeh yeah...

Igår badade jag i sjön för första gången i år. Ganska skönt, jag ville typ ligga i till och med. Värmen är redan överflödig, huh. Känner att jag får färg lätt, ser redan lite fräschare ut typ. :)
Vill inte ha nåt med malignt melanom att göra i alla fall, så borde smörja massa solskydd egentligen..
Well, gött väderrrr!

Annars i veckan har jag umgåtts med fina vänner lite, tränat lite, varit med Abbas lite och så vidare.
Svårt att minnas allt känner jag, borde antecknat i bloggen mer regelbundet, åh.

PEACE

Häromdan'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0