Party.

Det blev till att festa på Vetlanda hotell med folk i onsdags; jag åkte hem till Hannah med buss och sedan träffade vi min barnavän Emilia, vi var galna bästisar faktiskt, haha. Sedan deras kompisar också, vi fixade oss tillsammans innan vi drog iväg.
Träffade även andra gamla klasskompisar som jag inte träffat på drygt tio år, lite sjukt ju! Förvånade miner, haha. :) Flyttade från Vetlanda till Eksjö för cirka tio år sedan, pappa jobbade här så det blev väl smidigare så, tror jag.
Men det var en kul kväll, mestadels av stunderna i alla fall..

Dock inte så kul att bli hundbiten, blev inte så farligt dock. Men min kompis hund har svårt med främmande folk då han typ blev attackerad på nåt sätt då han var valp.
Min kofta räddade mig en del, blev lite söndersliten sådär medan min hand endast fick sig ett öppet litet sår. Har tagit lite penicillin nu, så det går nog bra. Det är liksom lag på att man ska behandla djurbett på nåt sätt, berättade den coola läkarkvinnan (åh, jag vill också bli en cool läkare) och gav mig några penicillinpiller från sitt medicinförråd, hehe.

Chill hos mig med Abbas, Jozzan och David igår. Vi såg Grown Ups, så skön rulle!
Och idag blir det cellolektion, lite styrketräning tror jag och sedan ska jag dra ut till landet och ta hand om jyckarna. Får se om någon vill hänka på, annars blir det väl jag och lillebror.

PEACE

Rasta dog / världens charmigaste Morris.


Kommentarer
Postat av: Jozzan <3

Kul kväll igår, filmen var störtskön! :) Detta får göras om snart igen må jag tycka! Puss på dig min härliga vän :*

2012-05-18 @ 15:23:15
URL: http://greaserspower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0