Festivals.

Nyss hemkommen från min riktigt härliga vän Agnes. Fick äta middag med henne goa familj dessutom. Inte helt fel!
Sedan såg vi Simon och Ekarna, en svensk film med en handling som ska ha utspelats under Andra Världskriget osv. Helt okej, lite seg dock. American Pie hade nog varit mer roande ändå.

Mycket chill fredag i övrigt.

Ska försöka med hårdträning framöver, på egen hand. Inte såå himla lätt att köra järnet om man inte är många fler som peppar varandra osv. Men jag kan om jag vill.
Och så ska jag plugga till religionsprovet som är på onsdag, vill satsa, jag vill!
Men först chill med vänner i helgen!
Svårt att chilla när man vet vad man borde göra egentligen. Men okey, balans.

By the waaay, jag såg ikväll att Miike Snow kommer till Way Out West. Fuck yeah! Tänkte jag. Men nä, jag ska ju inte dit. :(
Vill även gså gärna till Peace & Love med. Rihanna, Hoffmaestro (vilka jag dock redan sett live), Skrillex och My Morning Jacket är där! Wow. Tänk att bara dra runt på festivaler en hel sommar. Med tanke på dessa artister hade jag velat göra det nu i sommar. Men med tanke på money money och att jag måste jobba med, så nej.

PEACE och godnatt nurå.
Oberga-möte imorgon lagom tidigt- åh surt- för att få schema inför sommarjobbet!



Hade mycket gärna velat se detta band live.
Så awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0