Evening.

Blev till att laga schnitzel med bror, för att bjuda hit mamma på middag. Pappa drog iväg till sin kära, så det vart bara bröderna, mor och jag. Fint att sitta ute på våran fina gård här i stan och käka tillsammans, ljuvligt.
Satt gött med mat då jag joggade tidigare. Fett jobbigt i värmen! Dock bra att svettas ju.

Annars har det mest varit chill idag. Glidit omkring, var ute med bror för att handla lite innan, var sugen på att köpa nån tidning så det blev Veckans nu! och där i finns lite allt möjligt, för bara 23 spänn typ. Kändisskvaller är alltid trevligt på nåt sätt! :D
Sedan satt vi ute i kvällssolen med varsin Piggelin, kära storebror och jag.
Cyklade till Jozzan och hämtade min hatt jag glömde igår. Sedan var vi ute och tog kort en stund, innan pappa skrev sms om att han skulle grilla korv så då for jag hem som ett skott, haha. Kärlek till grillad korv med bröd och massa rostad lök!!

Brorsans gamla Crocker-jeansjacka blev till en jeansväst nu ikväll.
Me like.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0