Lov.

YAY! Nu är det lov. Och jag inväntar Anna och hennes pappa Lesley, de två som jag drar på festivalen med. Har fixat all packning och köpt lite mat jag ska ha med, grillade revben och kyckling, lite frukt, massa Loka, chips och sådär. Sedan blir det till att sova i tält i tre nätter, mysigt! Festival, alltså, oh yeah.

Lyssnade på lite sång av kören (fint att de sjöng Lemon Tree på ett coolt sätt) och så lite tal i kyrkan, gick snabbt.
Så nu är jag hemma och taggar!
Kommer hem igen på söndag, så därefter ska jag blogga om min festivalupplevelse.
So long!



Nya byxor, skönaste modellen med ormmönster, från H&M.



Och ny tröja från Gina Tricot.



Kommentarer
Postat av: Carro

Fanns tröjan i någon annan färg ? :) den var förbaskat snygg

Svar: Nope, inte vad jag såg. Älskar trycket på den!!
Ester A.

2012-07-08 @ 02:38:37
URL: http://Berziins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0