21 juni.

'Ello!
 
Sådär, då blir det inget mer jobb denna vecka. Idag bakade jag en kladdkaka som skulle komma att bli omtyckt bland damerna och herrarna. Jo, men det går bra nu, hihi. :)
 
Igår träffade jag min fina vän Agnes. Möttes först för att handla lite tilltugg; vindruvor, munkar, choklad och energidryck (och jag köpte även Vecko Revyn, fick ett marsipanfärgat nagellack med tidningen som jag velat ha ju och även ett lila) och sedan cyklade vi iväg mot campingen och chillade i gräset. Blev dock inget dopp som vi tänkt, inte så värst varmt. Fin vän, fin vän.
 
Härligt väder sådär, när solen är framme då, gömmer sig ibland. Så jag kanske skulle dra ut och sola lite då den hoppade fram igen nyss! Snart blir det fika på stan med mamma Karin och bröderna och så Johannes flickvän Karin. Fint ju!

PEACE OUT!!
 
Har just nu på mig detta linne, nytt från Gina Tricot.
Köpte två sådana här, visade ju det andra svartvitmönstrade.
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kläder på en fin kropp. Vill se mer av den ;)

2012-06-25 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0