Saturday.

Tittat på bio ikväll. Tveksam på om jag ville hänga med pappa och Lotta, men jag gjorde det ändå. Snabba Cash är väl inte riktigt min grej. Mådde dåligt. Gillar ju spänning, visst. Men så jobbigt när alla skjuter alla. Det var inte mycket kärlek i den alls, no me gusta.  
 
Jobbade ett pass idag på morgonen, och sedan blev det lunch hos morföräldrarna, med mamma och Ludwig. Blev bjudna på paj med tillbehör och sedan kaffe och en god kaka. Najs. :)
Imorgon börjar jag tidigt, och jag har två pass imorgon, mina allra sista pass. Yeah, känns skönt!
 
PEACE
 
Godaste munken EVER! Täckt med vit choklad och dessutom fylld med "mormors hosta", you know- den där gula, underbara krämen. Köpte den när jag jobbade på ICA innan. EAT IT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0