New in.

Åkte till Nässjö igår för att shoppa med Agnes. Jag ville framför allt kolla det ganska nyöppnade H&M där, letade efter den väskan jag vill ha. Fanns inte där heller, varken där eller i Vetlanda där jag kollade för ett tag sen, och inte heller fanns det några av de skor jag vill ha. Så kom hem med lite tröjor och annat smått istället- en bllig men fin parfym från H&M, Have Fun heter den och är nog någon kopia av nån Escada-parfym, sedan blev det lite fina underkläder och en kajalvässare därifrån med. Och så svart cracked effect-nagellack, nit-armband och strumpor på Lindex. 
Sedan käkade vi goooda pizzor på Steak House, riktigt fin salamipizza med färska tomater. :) 
 
Idag var världens kortaste skoldag. Bara spanska följt av lite mentorstid. Har egentligen bild och form senare på dagen, men det börjar nästa vecka. 
Så nu är jag hemma och chillar, ska ut på stan efter en svart poncho, bestämt att jag vill ha den nu. Passar ju till mina bohembyxor, Ester-style så jag borde ha den. Sedan blir det lunch innan jag tar skolbussen till mamma, ska ta hand om hundarna lite. 
 
PEACE
 
Enkel, snygg i supersoft material.
Finfin mörkröd stickad. 
 
Jag gjorde min trummis-pojkvän glad :D 
 
Lindex.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0